15 مهر 1403
logo

مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت

دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارائه سخنرانی توسط اعضای مرکز در اولین کنگره تغییر اقلیم و سلامت

ارائه سخنرانی توسط سرکار خانم قرائی در اولین کنگره تغییر اقلیم و سلامت

در اولین کنگره تغییر اقلیم و سلامت یکی از اعضای مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران به سخنرانی درمورد تغییرات دمایی در استان خوزستان پرداخت.

 

در اولین کنگره تغییر اقلیم و سلامت، سرکار خانم معصومه قرائی، عضو مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با موضوع تغییرات دامنه دمای شبانه روزی (DTR) در استان خوزستان، به ارائه سخنرانی پرداخت. این ارائه بخشی از تحقیقات جدید و تازه انجام شده در زمینه اثرات تغییرات اقلیمی بر سلامت را به تشریح می‌پردازد. 

در طول سخنرانی خود، سرکار خانم قرائی به تبیین تغییرات DTR و تأثیرات آن بر سلامت افراد در استان خوزستان پرداخت. این متخصص در زمینه تغییر اقلیم بیان کرد که تغییرات دمای شبانه روزی یکی از پارامترهای مهم در اقلیم است که می‌تواند تأثیرات جدی بر سلامت افراد داشته باشد. 

ارائه تغییر اقلیم توسط معصومه قرائی

او در سخنرانی خود اظهار داشت که افزایش DTR ممکن است باعث افزایش ریسک برخی بیماری‌ها و مشکلات سلامتی مانند بیماری‌های قلبی و عروقی شود و روند این پارامتر در شهرهای استان خوزستان طی دوره مطالعه افزایشی بوده است. 

اعضای مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور پررنگی در اولین کنگره تغییر اقلیم و سلامت داشتند. 



 

 

 

معصومه قرائی
Author:

معصومه قرائی

Enter your desired term to search
Theme settings